All in House Service
Tase Wonen & Slapen biedt een aanvullend garantie programma aan bij diverse nieuw aangekochte meubelen. Deze All in House Service (van All in House BV) is een aanvullend full-service programma voor nieuwe zitmeubelen van leder, lederlook of textiel. Deze extra garantie sluit je als koper af bovenop je aankoopprijs en biedt je extra garantie en onderhoudsmogelijkheden om jouw nieuwe meubels in topconditie te houden. Daarbij biedt All in House Service een oplossing bij veel problemen die normaliter niet onder de garantie vallen. Hierbij kun je denken aan constructieproblemen, vlekken of beschadigingen.
Bij nieuwe lederen meubelen
Je ontvangt voldoende reinigings- en verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode. De verzorgingsproducten bieden het leder extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft. Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
Bij nieuwe textiele meubelen
Jouw meubel krijgt eenmalig een onzichtbare beschermlaag, waardoor substanties op water-, olie- of vetbasis geen kans krijgen een blijvende vlek te veroorzaken. Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
Bij nieuwe lederlook meubelen
Je ontvangt voldoende reinigings- en verzorgingsproducten voor de gehele serviceperiode. De verzorgingsproducten bieden het lederlook extra bescherming en zorgen ervoor dat deze in optimale conditie blijft. Ontstaan er gedurende de serviceperiode problemen met de constructie, vlekken, beschadigingen of andere calamiteiten, dan biedt onze professionele servicedienst een oplossing.
Voor meer gedetailleerde informatie, bekijk je onderstaande informatiefolder.