Heb je een probleem met een product?
Vul eenvoudig het serviceformulier in en we nemen snel contact met je op! Vul eenvoudig het serviceformulier in en we nemen snel contact met je op!

Service aanvraag

Tase Wonen & Slapen doet zijn uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij proberen producten van kwaliteit voor een scherpe prijs te leveren. Helaas kan het toch nog weleens voorkomen dat je tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect in het product constateert. Wij adviseren je dan zo snel mogelijk ons serviceformulier in te vullen.

Alle service aanvragen worden geregistreerd en in behandeling genomen. Mocht een bezoek van een servicemedewerker noodzakelijk zijn, dan wordt dit z.s.m. ingepland. 
Door bij Tase Wonen & Slapen te kopen heb je jouw aankoop gedaan bij een CBW-erkende woonwinkel. Op al jouw aankopen zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing. Deze voorwaarden heb je bij aankoop van ons ontvangen en kun je bovendien hier terugvinden.

 

Vul het serviceformulier in:

Garantievoorwaarden

Heb je bij aankoop All in House Service afgesloten?
Indien je bij aankoop All in House Service hebt afgesloten, dan heb je recht op 5 of 7 jaar volledige garantie. Jouw service melding dien je dan gelijk aan te melden bij All in House B.V. Tel. nr: 055-3575411. All in House B.V. maakt direct een afspraak met je voor herstel. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.

Je hebt geen All in House Service afgesloten?
Indien je geen All in House Service hebt afgesloten, dan is de 2 jaar CBW garantie van toepassing mits anders op de koopovereenkomst is aangegeven.

Wat gebeurt er na het invullen van de service aanvraag?

Tase Wonen & Slapen beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantievoorwaarden. Je ontvangt vervolgens een ontvangstbevestiging, waarin de afhandeling van jouw servicemelding wordt aangegeven. Indien de serviceaanvraag gegrond is, conformeert je je aan onderstaande CBW-productgarantie:

De garantie is standaard 2 jaar:

  • In de eerste 2 jaar krijg je de volledige kosten vergoed voor reparatie of vervanging, inclusief vracht- en voorrijdkosten tenzij anders overeengekomen.

De jaartelling gaat in op het moment van leveren van jouw meubelen. Elk jaar telt 365 kalenderdagen m.u.v. schrikkeljaren die 366 dagen tellen. Het aantal verstreken kalenderdagen sinds levering bepaalt in welk jaar na aankoop de garantiemelding afgehandeld wordt.

Alvast bedankt voor het nauwkeurig invullen van het formulier. Wij gaan zo spoedig mogelijk met jou op zoek naar een passende oplossing.