Garantie & klachten

Tase Wonen & Slapen selecteert alleen merken en meubelen van hoge kwaliteit en aanzien. Ondanks deze hoogste mate van zorgvuldigheid kunnen er situaties zich voordoen dat je een klacht hebt en eventueel aanspraak moet maken op garantie.

Garantie

CBW-garantie

Tase Wonen & Slapen is CBW-erkend. Dit houdt in dat je aankoop vanaf de allereerste aanbetaling van extra zekerheden is voorzien. De drie belangrijkste CBW-garanties:

  • Minimaal 2 jaar productgarantie
  • Veilig aanbetalen, zonder risico’s
  • Onpartijdige klachtenafhandeling

Meer weten? Je leest er meer over op onze pagina “CBW-erkend”.

All-In-House garantieplan

Daarnaast biedt Tase Wonen & Slapen bij aankoop van nieuwe zitmeubelen in leder, lederlook of textiel het aanvullende “All-In-House”- garantieplan. Hierbij sluit je een aanvullende garantieperiode af voor jouw nieuwe bank inclusief de juiste onderhoudsmiddelen om deze in topconditie te houden. Meer weten? Lees het op onze pagina over het “All-In-House-garantieplan”.

Goed onderhoud is een must

Door je meubelen goed te onderhouden kun je de levensduur van deze meubelen aanzienlijk verlengen. Het is zoals men vroeger altijd zei: “Als je zuinig bent op je spullen, gaan ze langer mee”. Natuurlijk moeten meubelen wel gebruikt worden, maar door ze goed te onderhouden, houd je ze wel langer mooi. Lees hier meer over onze “onderhoudsinformatie” voor diverse meubelen en meubelsoorten.

Showroommodellen

Meubelen gekocht als een zogenoemd “showroommodel” hebben afwijkende garantievoorwaarden. Tase Wonen & Slapen beperkt geenszins jouw wettelijk recht op garantie, maar doordat deze producten voor een gereduceerd tarief aangeboden worden nadat deze in onze showroom dienst hebben gedaan als zijnde proefproduct zal de hier slechts tot het afgesproken aankoopbedrag garantie geboden worden en kan dus geen volledige vervanging geboden worden onder de garantievoorwaarden.

Service-aanvraag

Is er toch een probleem ontstaan met een van jouw aangekochte meubelen? Ga dan naar onze “Service aanvraag”-pagina. Vul hier alle informatie in die benodigd is en onze adviseurs nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Klachten

Heb je een klacht? Controleer eerst op jouw aankoopbewijs of je bij de aankoop All-in House Service garantie heeft afgesloten. Als dit het geval is neem dan contact op met Oranje Furniture Service Concepts. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 16:00 uur op tel.nr: 088 111 0550 of via de website: www.oranjeservicecloud.com.

Indien je geen garantie hebt afgesloten vragen wij je het service aanvraag formulier in te vullen. Tase Wonen & Slapen is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) en hanteert dan ook de voorwaarden van het CBW.

Bekijk hier de CBW voorwaarden.